סוגי דפוס

הדפסת משי

הדפסת משי מתבצעת על ידי שימוש בגלופה בצורת רשת המעבירה דיו על גבי בד. זוהי שיטת הדפסה המתאימה לבדים, נייר, פלסטיק ומתכות. הדפסת משי מצוינת לייצור חולצות, פוסטרים ופריטי קידום מכירות בכמויות גדולות. היתרונות שלה הם: צבעים מרהיבים, עמידות ועלויות נמוכות כאשר מדפיסים על כמויות גדולות של פריטים. עם זאת, היא פחות תתאים לעיצובים מורכבים או פריטים קטנים, מכיוון שהיא דורשת גלופה נפרדת לכל צבע.

 

הדפסת סובלימציה

סובלימציה היא תהליך הדפסה שבו הגרפיקה מודפסת על נייר מיוחד ולאחר מכן מועברת אל המוצר הסופי באמצעות חום ולחץ. היא אידיאלית לשימוש על טקסטיל, קרמיקה ומתכות, ומייצרת הדפסים באיכות גבוהה, בצבע מלא ומספקת עמידות גבוהה. היתרונות שלה הם היכולת לשחזר תמונות באיכות צילום ולייצר הדפסות באיכות גבוהה. עם זאת, היא מוגבלת בעיקר למוצרים עם ציפוי פולימרי או חומרים על בסיס פוליאסטר.

חריטה\צריבת לייזר

חריטה בלייזר נעשית באמצעות קרן לייזר בעלת עוצמה גבוהה המיועדת לחרוט עיצובים על חומרים שונים כמו עץ, מתכת, זכוכית, אקריליק ועוד. לייזר מבצע סימונים מדויקים וקבועים ברמה אסתטית גבוהה. חריטת לייזר תהיה אידיאלית ליצירת עיצובים מורכבים ופריטים מותאמים אישית כמו חריטה על עטים, עץ, מתכת, בקבוקים ועוד. היתרונות של השיטה הם הדיוק היוצא דופן, תהליך ללא מגע ועוד. 

רקמה ממוחשבת

רקמה ממוחשבת היא שיטה פופולרית וותיקה להדפסה על מוצרי טקסטיל שונים, המאפשרת להגיע לרמה גבוהה של דיוק ואיכות. כיום ניתן למצוא טכנולוגיות מתקדמות בתחום כמו רקמה דיגיטלית המאפשרת לרקום מגוון עיצובים וסגנונות על מוצרי קד״מ, אקססוריז ומתנות שאפשר להעניק לעובדים, לספקים וללקוחות ולטובת מיתוג העסק. את הרקמה ניתן ליישם על מגוון מוצרי טקסטיל כמו כובעים, תיקים, חולצות, סינרים, מגבות, כפפות ועוד. למעשה, על מוצרים אלו ניתן לרקום את לוגו החברה וליהנות ממראה מקצועי אחיד או מחשיפה ופרסום של המותג.

הדפסת UV

הדפסת UV מבוססת על אור אולטרה סגול המיבש את הדיו באופן מיידי על הפריט, וכתוצאה מכך נוצרת הדפסה עמידה. שיטה זו תתאים לחומרים שונים כמו עץ, זכוכית, אקריליק ומתכת. הדפסת UV מצוינת לייצור פריטי קידום מכירות, שילוט ואריזה מותאמים אישית. היתרונות של ההדפסה הם יכולת הדפסה ללא הגבלת צבעים, הדפסה ידידותיות לסביבה (פליטת VOC נמוכה), ויכולת הדפסה על משטחים לא אחידים. עם זאת, ייתכן שהיא לא תתאים להדפסה על חומרים גמישים מסוימים והיא יקרה יחסית.

הדפסת DTF

הדפסת DTF מבוססת על שימוש בדפוס דיגיטלי על גבי פילם שהוא בעצם מדבקה טרמית, לאחר ההדפסה, על ידי חום ולחץ מועברת הגרפיקה על גבי המוצרי המיועד. היא תתאים להדפסה על בדים כמו חולצות טריקו, כובעים, תיקים ועוד. הדפסת DTF מאפשרת לקבל צבעים מרהיבים והיא חסכונית יחסית להדפסות קטנות עד בינוניות. עם זאת,  התחושה של ההדפסה על הבד עשויה להיות שונה במקצת בהשוואה להדפסת משי מסורתית.

הדפסת רפידות (טמפון)

הדפסת טמפון היא שיטת הדפסה פופולרית המשמשת להעברת דיו מכרית סיליקון על אובייקטים תלת מימדיים שונים. התהליך מתבצע על ידי צלחת חרוטה (הגלופה), המכילה את התמונה הרצויה ורפידה העשויה מגומי סיליקון, האוספת את הדיו מהגלופה ולאחר מכן מעבירה אותה אל משטח המוצר. הדפסת טמפון מתאימה לחפצים בעלי צורה לא ישרה ואפילו מעוגלת, מה שהופך אותו לאידיאלי להדפסה על פריטים כמו עטים, צעצועים, פרטי אלקטרוניקה, מכשירים רפואיים ומוצרי קידום מכירות.

שיטת הטבעה

הטבעה ידועה גם בשם הטבעת פוייל או הטבעה חמה. מדובר על טכניקת הדפסה המבוססת על חום, לחץ וגלופת מתכת להעברת הפוייל על גבי משטח. התהליך מתבצע על ידי הנחת גלופות מתכת מחוממת עם העיצוב הרצוי על גבי הפוייל, אשר נדבק לאחר מכן למצע באמצעות לחץ. הטבעה נפוצה על נייר, קרטון, עור, דמוי עור ומשטחים חלקים אחרים כדי להוסיף גימור יוקרתי ומושך את העין למוצרים שונים.

צור קשר למידע נוסף